MEDICOVER

                         

DANE KONTAKTOWE

Aleje Jerozolimskie 96
00-807 Warszawa

Zakładka kariery: www.medicover.pl/kariera

Kontakt do rekruterów:
http://www.medicover.pl/uslugi-medicover/kontakt-kariera

OPIS DZIAŁALNOŚCI FIRMY
Medicover w Polsce dostarcza szeroki zakres usług zdrowotnych. Zapewniamy obsługę na każdym kroku, począwszy od sieci aptek, poprzez konsultacje lekarskie, usługi optyczne i stomatologiczne, badania diagnostyczne i ambulatoryjne, po leczenie szpitalne. Świadczymy także opiekę osobom starszym. Dostarczamy rozwiązania dotyczące ubezpieczeń oraz systemu kafeteryjnego dla pracowników. Personel zatrudniony w Medicover Healthcare Services w Polsce to gwarancja nowoczesnych rozwiązań i najwyższej jakość usług dla zdrowia.
Laboratoria Synevo oferują kompleksowe usługi w zakresie ogólnej i specjalistycznej diagnostyki laboratoryjnej dla publicznych, niepublicznych przychodni lekarskich i pacjentów gabinetów lekarskich.

KOGO SZUKAMY

Nasze oferty pracy adresujemy do 5 głównych grup docelowych: lekarzy, pielęgniarek i położnych, pozostałego personelu medycznego, osób zainteresowanych pracą w biznesie i administracji oraz obsługi pacjenta. 

Medicover to ponad 140 własnych placówek ambulatoryjnych w największych miastach, 2 szpitale w Warszawie, biuro główne w Warszawie oraz centra kontaktu z klientem w Radomiu i Kielcach.

SPOSÓB APLIKOWANIA
Wszystkie oferty pracy można znaleźć na naszej stronie kariery www.medicover.pl/kariera - aplikujemy na poszczególne ogłoszenia przez uzupełnienie formularza i dołączenie odpowiednich dokumentów oraz zaznaczenie klauzul o przetwarzaniu danych osobowych.

PROCES REKRUTACJI
W większości proces rekrutacji przedstawia się jak niżej. Przy niektórych stanowiskach ze względu na ich specyfikę, procedura może być
jednak krótsza lub dłuższa.
 
1. Aplikacja
Aplikuj w odpowiedzi na interesujące Cię ogłoszenie. Zostanie ona przez nas przeanalizowana.
 
2. Rozmowa telefoniczna
Wybrani kandydaci wezmą udział w rozmowie telefonicznej z przedstawicielem działu HR.
 
3. Spotkanie z Managerem
Kolejnym etapem jest spotkanie z bezpośrednim przełożonym. W przypadku niektórych stanowisk zapraszamy kandydatów również na rozmowę z innym managerem.
 
4. Informacja zwrotna
Staramy się, aby każdy kandydat biorący udział w spotkaniu rekrutacyjnym otrzymał od nas informację zwrotną telefonicznie lub mailowo.
 
5. Oferta i przesłanie dokumentów
Proces rekrutacji kończy się przedstawieniem oferty zatrudnienia oraz przesłaniem dokumentów niezbędnych do zatrudnienia.